Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 16:05:46 MET
Message-ID: <gi8g7k$o9g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Mariusz Kruk wrote:

> Szkoda tylko, że nie ma w Windows innej możliwości sprawdzenia dlaczego
> coś na koncie użytkownika nie działa niż użycie jego hasła (obojętne czy
> użytkownik je wpisze, czy poda, a serwisant będzie je wpisywał).

Jest, pomoc zdalna właśnie. "Przejmuje się" wówczas sesję użytkownika i
działa w jego kontekście. No i wygodne, dupy nie trzeba ruszać :)
Użytkownik co prawda może być tak tępy (przepraszam, ale czasami są
takie indywidua), że o pomoc nie będzie potrafił poprosić, ale jest
jeszcze funkcja oferowania pomocy:
http://www.petri.co.il/offer_remote_assistance_in_windows_xp.htm
Tu słabością jest wymaganie praw administratora na docelowej stacji.

Jeśli chodzi o runas to tak, wymagane jest hasło. Pominę tu /savecred
jako nieistotne dla tematu :)

-- 
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl
"Wszyscy przecież wiemy, że nikt nie dostaje żadnych spamów" - mój trol
UGVybCBTVUNLUw==
Received on Tue Dec 16 16:10:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Dec 2008 - 16:42:01 MET