Mariusz Kruk wrote:
> Szkoda tylko, że nie ma w Windows innej możliwości sprawdzenia dlaczego
> coś na koncie użytkownika nie działa niż użycie jego hasła (obojętne czy
> użytkownik je wpisze, czy poda, a serwisant będzie je wpisywał).
Jest, pomoc zdalna właśnie. "Przejmuje się" wówczas sesję użytkownika i
działa w jego kontekście. No i wygodne, dupy nie trzeba ruszać :)
Użytkownik co prawda może być tak tępy (przepraszam, ale czasami są
takie indywidua), że o pomoc nie będzie potrafił poprosić, ale jest
jeszcze funkcja oferowania pomocy:
http://www.petri.co.il/offer_remote_assistance_in_windows_xp.htm
Tu słabością jest wymaganie praw administratora na docelowej stacji.
Jeśli chodzi o runas to tak, wymagane jest hasło. Pominę tu /savecred
jako nieistotne dla tematu :)
-- Paweł Goleń mailto:p_golen@ks.onet.pl "Wszyscy przecież wiemy, że nikt nie dostaje żadnych spamów" - mój trol UGVybCBTVUNLUw==Received on Tue Dec 16 16:10:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Dec 2008 - 16:42:01 MET