Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 17:59:01 MET
Message-ID: <gi8n8d$muf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Mariusz Kruk wrote:

> OK, nie dość dokładnie się wyraziłem. Np. debugowanie samego procesu
> logowania. Tego nie zrobisz sensownie ani przez runas ani przez pomoc
> zdalną.

Tak, choć po pierwsze są logi (trzeba włączyć, nie są standardowe, nie
pamiętam teraz dokładnie, nie adminuję już parę lat), po drugie kolejnym
krokiem (u mnie) było sprawdzenie, czy problem występuje na innych
użytkownikach, a dopiero w ostateczności (i sporadycznie) walka na
koncie użytkownika doświadczającego problemu.

A przepraszam, znalazłem: How to enable user environment debug logging
in retail builds of Windows, http://support.microsoft.com/kb/221833,
pamięć do słów kluczowych jeszcze mam :)

-- 
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl
"Wszyscy przecież wiemy, że nikt nie dostaje żadnych spamów" - mój trol
UGVybCBTVUNLUw==
Received on Tue Dec 16 18:00:04 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Dec 2008 - 18:42:02 MET