Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 21:19:59 MET
Message-ID: <slrngkdevf.gjl.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Paweł Goleń"
>> Po prostu są różne potrzeby i do tego dostosowuje się różne polityki.
>Zgadza się. No może nie co do wielkości firmy, bo nawet kilkuosobowa
>firma może mieć duże wymagania co do bezpieczeństwa informacji.

Oczywiście. Choć zwykle jest to jakoś skorelowane z wielkością firmy. Im
większa firma, tym ściślej podzielone kompetencje. A za tym idą coraz
bardziej sformalizowane procedury.

>Ale z promocją "złych praktyk" (przykładowe podawanie hasła) warto
>walczyć nawet w małej firmie, bo to w sumie zaczyna już być kwestia
>równie elementarna jak świadomość tego, że nie przechodzi się na
>czerwonym świetle...

Szkoda tylko, że nie ma w Windows innej możliwości sprawdzenia dlaczego
coś na koncie użytkownika nie działa niż użycie jego hasła (obojętne czy
użytkownik je wpisze, czy poda, a serwisant będzie je wpisywał).
I nie, runas dalece nie zawsze wystarcza. Zresztą, jeśli mnie starcza
pamięć nie myli (a może mylić, bo runas od wieków nie używałem), chyba
runas i tak wymaga hasła docelowego użytkownika, nieprawdaż?

-- 
\------------------------/ LOOSE TEETH DON'T NEED MY HELP (Bart Simpson
|  Kruk@epsilon.eu.org   | on chalkboard in episode AABF16)
| http://epsilon.eu.org/ | 
/------------------------\ 
Received on Mon Dec 15 21:20:05 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Dec 2008 - 21:42:01 MET