W dniu 2019-06-17 o 22:47, Irokez pisze:
W dniu 2019-06-17 o 19:33, ń pisze:
Ciekaw jestem, czy i kto przechodził RMA w Samsungu lub Crucialu, bo
np.w WD to wielu z nas przechodziło, z pozytywnym skutkiem.
Samsung bez mrugnięcia okiem naprawiał mi gwarancyjnie kilka smart tv
(wymiany płyt głównych), więc mam jakieś zaufanie przynajmniej do
działu TV.
Przechodziłem Samsunga ale HDD zwykły zewnętrzny 2TB M3 Portable. RMA
przez stronę, wysyłka Wolka Kosowska potem poszło do Netherland i
wróciło stamtąd nowe.
Tylko po numerze seryjnym, bez żadnych paragonów itp.
Tak trochę nie na temat.
Przypomniało mi się, jak przykładowo w OKI za gwarancję robił numer
seryjny. W czasach OkiPage 4 czy 6 (czyli nieco ponad 20 lat temu) były
osoby, którym w głowie się nie mieściło, że może być gwarancja bez
gwarancji - znaczy tej papierkowej.
No cóż, czasami dla jakiegoś PSS Społem czy innego GS-u marnowałem
papier na wydruk niepotrzebnej gwarancji - inaczej się nie dało.
--
Pozdrawiam.
Adam
|