No widzisz, dzwoniłem do Samsung Polska i spychają realizację gwarancji na
sprzedawcę.
Przynajmniej dezinformator z którym rozmawiałem, upierał się, że jak nie masz dowodu zakupu to nie ma gwarancji, może inny by mówił
co innego, próbowałem wyjaśnić sprawę braku dowodu zakupu i liczenie 5 lat od daty produkcji w takim przypadku, dezinformator
pierwsze o tym słyszał (ale specjalizował się w telefonach jak sam mówił, a była sobota).
Na SSD Samsunga ani na pudełku nie ma podanej daty produkcji, za poradami z sieci próbowałem dojść do tej daty telefonicznie po
numerze seryjnym (dezinformatorowi S/N "nie wchodził", być może towar z innego rejonu geograficznego).
Ciekaw jestem, czy i kto przechodził RMA w Samsungu lub Crucialu, bo np.w WD to
wielu z nas przechodziło, z pozytywnym skutkiem.
Samsung bez mrugnięcia okiem naprawiał mi gwarancyjnie kilka smart tv (wymiany płyt głównych), więc mam jakieś zaufanie przynajmniej
do działu TV.
-----
czyżby... Crucial?
https://eu.crucial.com/eur/en/company-warranty
|