Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Wed 28 Jul 2010 - 19:10:58 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4c5064b8$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2010-07-28 18:59, BQB pisze:
> Andrzej Libiszewski pisze:
>> Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200, Jawi napisał(a):
>>
>>
>>> :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczÄ…tami ze
>>> sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzÄ… na papierze.
>>
>> Wszystko ok, tylko zwracam uwagę, że tu sklep nie ma nic do gadania,
>> decyzja jest serwisu producenta.
>
> A masz całkowitą pewność, że sklep ten uszkodzony zasilacz gdziekolwiek
> wysyłał? Może nigdzie nie wysłał a sam podał takie info, bo "ktoś"
> potrzebował taki zasilacz?

Gdyby tak było, to nie proponowano by zwrotu. Drobiazg, ale chyba ważny?

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."
Received on Wed Jul 28 19:15:03 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jul 2010 - 19:51:04 MET DST