W dniu 2010-07-28 18:59, BQB pisze:
> Andrzej Libiszewski pisze:
>> Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200, Jawi napisał(a):
>>
>>
>>> :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczÄ…tami ze
>>> sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzÄ… na papierze.
>>
>> Wszystko ok, tylko zwracam uwagę, że tu sklep nie ma nic do gadania,
>> decyzja jest serwisu producenta.
>
> A masz całkowitą pewność, że sklep ten uszkodzony zasilacz gdziekolwiek
> wysyłał? Może nigdzie nie wysłał a sam podał takie info, bo "ktoś"
> potrzebował taki zasilacz?
Gdyby tak było, to nie proponowano by zwrotu. Drobiazg, ale chyba ważny?
-- Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 "I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."Received on Wed Jul 28 19:15:03 2010
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jul 2010 - 19:51:04 MET DST