Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 22:28:16 MET DST
Message-ID: <op.vgiq5eg413q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 27-07-2010 o 20:54:33 Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał(a):

> W dniu 2010-07-27 20:40, Piotr M pisze:
>
>>>
>>> Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być
>>> uwzględniona na podstawie paragonu.
>>
>> Ale to wyjątkowa raczej praktyka lub do jakiś pierdułek, odzieży, butów
>> itp. Co do sprzętu to raczej nie bo przecież na paragonie nie ma np
>> numerów seryjnych sprzętu.
>
> Na fakturze także nie ma numerów seryjnych i nie, nie jest to wyjątkowa
> praktyka.

Racja.

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Tue Jul 27 22:30:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 22:51:02 MET DST