Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Marcin Wasilewski <jakis_at_adres.pewnie.je.st>
Data: Wed 28 Jul 2010 - 03:05:46 MET DST
Message-ID: <i2nvp6$kn4$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i2n3ld$ttb$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 2010-07-27 02:30, Marcin Wasilewski pisze:

>>> Ale nie z paragonem, tylko z fakturÄ… (chyba).
>> Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz.

> Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na podstawie
> samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane.

    A spotkaÅ‚aÅ› siÄ™ z sytuacjÄ… aby ktoÅ› posiadaÅ‚ paragon i fakturÄ™ do tej
samej transakcji jednocześnie?
Received on Wed Jul 28 03:10:04 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jul 2010 - 03:51:03 MET DST