Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 20:54:33 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4c4f2b7d$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2010-07-27 20:40, Piotr M pisze:

>>
>> Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być
>> uwzględniona na podstawie paragonu.
>
> Ale to wyjątkowa raczej praktyka lub do jakiś pierdułek, odzieży, butów
> itp. Co do sprzętu to raczej nie bo przecież na paragonie nie ma np
> numerów seryjnych sprzętu.

Na fakturze także nie ma numerów seryjnych i nie, nie jest to wyjątkowa
praktyka.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."
Received on Tue Jul 27 20:55:02 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 21:51:05 MET DST