Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 10:20:11 MET DST
Message-ID: <1lnn6f7h5yaif$.13owggsm5b8dd$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Tue, 27 Jul 2010 02:18:52 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w
> wiadomości news:1w2su2mnwse9q.jawuifunvp0g$.dlg@40tude.net...
>
>> Dziwi cię to? Płacą kurierowi ze swoich funduszy, z czegoś to pokryć muszą
>> jak nie odbierzesz sprzętu.
>
> Ale jesteś świadomy, że usługi firmy kurierskiej to kilkanaście złotych,
> a nie kilkadziesiÄ…t?

No to wyślij za kilnanaście złotych na swój koszt.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."
Received on Tue Jul 27 10:25:03 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 10:51:02 MET DST