Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 22:22:34 MET DST
Message-ID: <op.vggv7wfm13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 26-07-2010 o 21:47:30 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):

> W dniu 2010-07-26 21:07, Piotr M pisze:
>> Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR<MAR100610@spox.org> napisał(a):
>>
>>> On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
>>>
>>>> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
>>>> różnicę?
>>>
>>> Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
>>> Coś jest o tym w gwarancji ?
>>
>> Zadzwonię jutro do rzecznika z ciekawości. Bo to jest dziwne. No chyba
>> że
>> ktoś tu napisze wiarygodnie że to norma.
>
> Nie dodzwonisz się. Lepiej wyślij maila, napisz wszystko. Odpowiedź
> otrzymasz.

A to Cię zaskoczę, bo z rzecznikiem rozmawiałem już w swojej historii z,
ja wiem, ponad 10 razy. A to krawaty w pralni mi załatwili, a to w Media
Markt coś tam.

Poza tym mamy do wyboru dużo rzeczników :) Nie dodzwonisz się do Warszawy
to dzwonisz do Gdańska, jak nie to do Szczecina, Krakowa itd :) No chyba
że rzecznik ma pokierować jakąś sprawą, papiery itd (bo chyba można w
takim aspekcie też liczyć na pomoc, nie miałem okazji i całe szczęście) to
wtedy trzeba (lub najłatwiej) z tym najbliższym rzecznikiem, "swoim".

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Mon Jul 26 22:25:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 22:51:04 MET DST