Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 19:25:31 MET DST
Message-ID: <1ll77bi20sygp.dlg@maverick.kielek.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 17:57:18 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

(ciach...)
> No, ja widziałem gościa, króry twierdził, że gniazdo ethernetowe siłowo
> wyrwane z płyty tak, że ta aż popękała, jest wadą fabryczną. Ostrożności
> serwisów się więc akurat nie dziwię...

Z drugiej strony, jak widzę co wyprawia serwis Nokii z moją E52, to mam
ochotę owych serwisantów...

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life?         ]
[ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life.        ]
[                                               ("House M.D. 1x13 Cursed") ]
Received on Mon Jul 26 19:30:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 19:51:03 MET DST