Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 19:44:15 MET DST
Message-ID: <1jczojlpll3ut$.1qa7z3exqmnfv.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Mon, 26 Jul 2010 19:25:31 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Dnia Mon, 26 Jul 2010 17:57:18 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
>
> (ciach...)
>> No, ja widziałem gościa, króry twierdził, że gniazdo ethernetowe siłowo
>> wyrwane z płyty tak, że ta aż popękała, jest wadą fabryczną. Ostrożności
>> serwisów się więc akurat nie dziwię...
>
> Z drugiej strony, jak widzÄ™ co wyprawia serwis Nokii z mojÄ… E52, to mam
> ochotÄ™ owych serwisantĂłw...

Każdy kij ma dwa końce, o Nikonie to nawet poczytać na specjalnej stronie
moĹĽna :)

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"
Received on Mon Jul 26 19:45:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 19:51:03 MET DST