On Wed, 26 Aug 2009 16:40:19 +0200, "Bartek Wiecek"
<dante@ciach.eranet.pl> wrote:
>no widzisz... a podstawowa różnica między nami polega pewnie na tym, ze ja
>mam juz 3 Delle (laptopy) w domu kupione przez ichni sklep a Ty.... niech
>zgadne.. zero????
Widzisz - w domu to ja mam z laptopów 2HP, Toshibę, 2 Acery, 2 eee
Asusa. Della akurat nie. Za to w pracy mam ponad 70 sztuk Delli. Plus
drugie tyle po placówkach w cąłej Polsce. Róznych. Od laptopów po
serwery. Ciekawe podejście że jak nie mam Della w domu to znaczy ze
nie wiem jak jest ich oferta. Wiem. I to z ciut wieszej ilości niż 3
laptopy do uzytku domowego.
>po pierwsze.. ilu uzytkowników domowych potrzebuje serwera??? (tu odpowiedz
>znam wiec pytanie mozna uznać za retoryczne ;-) )
Więc jak to odpowiedź? Jeśli znów zgadujesz to mogę ci podesłać fotkę
mojej prywatnej serwerowni. Z 2 serwerami Della w racku. Zdziwiony?
:-P A sam opis dotyczył procesu a nei konkretnego produktu akurat.
>po drugie.. czy pośrednicy oferują takie wsparcie jakie daje bezpośrednio
>Dell??? (3letni NBD on site) Tutaj to naprawde nie wiem jak jest więc
>chętnie się dowiem bo akurat działąjący sprawnie serwis jest dla mnie jednym
>z podstawowych parametrów przy wyborze.. Della sprawdziłem - działa tak jak
>deklarują (no prawie - jeden z kupionych kompów miał nietypową usterkę i nie
>było części w magazynie na miejscu - przyjechała za 3 dni :-)) )
Widzisz - mało wiesz. Zdradzę Ci sekret: partnerzy Della oferują te
same warunki gwarancyjne co Dell tylko taniej. I to co piszesz (3 lata
BND on-site) dostajesz często bez dopłaty przy ciut więszych
zamówieniach. Pomijając już to że dla mnie akurat BND to czas
stanowczo za długi w wielu zastosowaniach.
Zdrówko
Received on Wed Aug 26 17:45:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 26 Aug 2009 - 17:51:05 MET DST