Re: Zestaw komputerowy

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Thu 27 Aug 2009 - 11:38:17 MET DST
Message-ID: <h75k6a$5i6$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

"Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message
news:3mja95lh4ajb9vbn3qatdgk00u3bjs93p0@4ax.com...
> Widzisz - w domu to ja mam z laptopów 2HP, Toshibę, 2 Acery, 2 eee
> Asusa. Della akurat nie. Za to w pracy mam ponad 70 sztuk Delli. Plus
> drugie tyle po placówkach w cąłej Polsce. Róznych. Od laptopów po
> serwery.

no dobra.. nie będziemy sie licytować ile kto ma delli w pracy bo.... ;-))

> Więc jak to odpowiedź? Jeśli znów zgadujesz to mogę ci podesłać fotkę
> mojej prywatnej serwerowni. Z 2 serwerami Della w racku. Zdziwiony?

czemu mam być zdziwiony?? ot po prostu stanowisz promil promila uzytkowników
domowych komputerów - taką statystyczną anomalię ;-)

> Widzisz - mało wiesz. Zdradzę Ci sekret: partnerzy Della oferują te
> same warunki gwarancyjne co Dell tylko taniej.

tzn za ile??? bo ja za moje lapki zapłaciłem tyle ile pi razy oko na rynku
zapłaciłbym za porównywalnego laptopa (parametrami) z 2-3 ligi producentów i
3y nbd on site dostałem w tej cenie a i nie zamawiałem 3 na raz. :-))

> I to co piszesz (3 lata
> BND on-site) dostajesz często bez dopłaty przy ciut więszych
> zamówieniach.

oczywiście... tylko, ze ilu uzytkowników DOMOWYCH robi wystarczajaco duże
zamowienia by załapać się na to FoC???
Jako, ze kiedys zajmowałem się akurat tym wycinkiem rzeczywistości to wiem,
ze ceny i serwis przy naprawdę duzych zamówieniach mają się nijak do tych
oferowanych detalistom...
Robiąc moje zakupy 2 pierwsze razy przegoogle'ałem sieć w poszukiwaniu
najlepszej oferty na taki sam komputer. Efekty był takie, ze przy
jednostkowych zamówieniach nie udało mi się znaleźć lepszej oferty niz ta
którą otrzymałem bezposrednio od Della. Nie ukrywam, ze były tańsze bo były.
Ale prawda jest też taka, ze te tańsze nie miały NBD w cenie a różnica jaka
była pomiędzy najtańszą ofertą pośrednika a tą Dellową (ok 300 pln) nie
uzasadniały dla mnie rezygnacji z tej opcji. I zeby nie było - zdarzyło mi
się 2 razy z tego skorzystać wiec Delle nie są tak fantastycznie
bezawaryjne, jak to krążą o nich legendy... wszystko się psuje. Natomiast
dla domowego uzytkownika jakim jestem po godzinach to te usterki są naprawdę
mało uciązliwe własnie dzięki serwisowi który oferuje Dell...

A własnie.. jeszcze dodatkowe pytanie - czy do Delli z pakietem 3y nbd
onsite kupionych od pośredników przyjeżdza serwis Della czy
przedstawiciela???

> Pomijając już to że dla mnie akurat BND to czas
> stanowczo za długi w wielu zastosowaniach.

dla Ciebie w pracy tak oczywiście moze być... natomiast nie wydaje mi się by
dla 99,999999999% uzytkowników domowych kwestia czy serwis przyjedzie dzis
za godzinę, czy jutro było kwestią krytyczną..

>
> Zdrówko

rowniez :-)
pzdr
b.
Received on Thu Aug 27 11:40:06 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 27 Aug 2009 - 11:51:05 MET DST