"Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message
news:1kea955hdfi1ogqqsk65ebh08jmsutur4q@4ax.com...
> I dostaniesz ofertę która niewile rózni się od oferty z ich WWW.
no widzisz... a podstawowa różnica między nami polega pewnie na tym, ze ja
mam juz 3 Delle (laptopy) w domu kupione przez ichni sklep a Ty.... niech
zgadne.. zero????
Cenę dostałem mocno odbiegajacą od tego co pokazuje sklep i była na tyle
ciekawa, ze nie chciało mi się nawet szukać pośredników ;-)
<cut o serwerach ;-)) >
po pierwsze.. ilu uzytkowników domowych potrzebuje serwera??? (tu odpowiedz
znam wiec pytanie mozna uznać za retoryczne ;-) )
po drugie.. czy pośrednicy oferują takie wsparcie jakie daje bezpośrednio
Dell??? (3letni NBD on site) Tutaj to naprawde nie wiem jak jest więc
chętnie się dowiem bo akurat działąjący sprawnie serwis jest dla mnie jednym
z podstawowych parametrów przy wyborze.. Della sprawdziłem - działa tak jak
deklarują (no prawie - jeden z kupionych kompów miał nietypową usterkę i nie
było części w magazynie na miejscu - przyjechała za 3 dni :-)) )
Ja po prostu wychodze z załozenia, ze nie ma sprzętów bezawaryjnych - po
prostu usterki w niektórych nie przyprawiają o palpitację serca ;-)))
pzdr
Bartek
Received on Wed Aug 26 16:45:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 26 Aug 2009 - 16:51:04 MET DST