Re: krótkie laptopy Dell

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 20:05:45 MET DST
Message-ID: <ft8f0f$ld2$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości
news:15wb5d5i34zvw.13bz57sab4rvz$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 5 Apr 2008 18:04:33 +0200, MC na pl.comp.pecet napisał(a):
>
>> Ale ja napisałem. Chcąc wejść na rynek konsumencki trzeba to brać pod
>> uwagę.
>
> A kto twierdzi, że Dell ma parcie na wejście w ten segment ? Bo chyba nie
> sam Dell ?
>
Weź pod uwagę, że Dell to także ogromna ilość i komuś te sztuki musi
sprzedawać. No, powiedzmy, że daje się zauważyć chęć wejścia na rynek
konsumencki.

>> To dalej tylko zaklęcie. Konkrety proszę.
>
> Konkrety ? Projektowanie. I używanie dokładnie sprawdzonych i
> przetestowanych komponentów. W każdej dowolnej konfiguracji.

Zawodność komponentów nie jest dziś problemem, za to sprawdzanie trwa i
powoduje opóźnienia Della w implementacjach najnowszych technologii.

> Dostarczanie
> optymalnie skonfigurowanych sterowników.
>
Nie zartuj, twierdzisz, że Dell sam pisze sterowniki? Co najwyżej zmienia w
nich logo.

>> Jeśli masz komputer rezerwowy taniej niż dopłacasz za serwis u Della to
>> nie
>> jest tak źle. Zależy ile to wszystko kosztuje, jak duża jest firma, jakie
>> ryzyko awarii itd.
>
> D630 z T8100, 2 GB RAM, 120 GB dyskiem SATA 7200, WiFi, BT, modemem HSDPA,
> 3-letnią międzynarodową gwarancją NBD, 3-letnią ochroną od przypadkowych
> zniszczeń i kradzieży za 3700 netto ... Znajdziesz alternatywę ?

Rozejrzę się, to Ci odpowiem.
>
> Komputer rezerwowy ? Wyślij go w 24h gdzieś na drugi koniec świata ...
> Koszt transportu przewyższy koszt "serwisu" Della.

Dlaczego na drugi koniec? To było rozwiązanie dla firm skupionych w jednym
miejscu.
Received on Sat Apr 5 20:10:05 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Apr 2008 - 20:51:01 MET DST