Dnia Sat, 5 Apr 2008 18:04:33 +0200, MC na pl.comp.pecet napisał(a):
> Ale ja napisałem. Chcąc wejść na rynek konsumencki trzeba to brać pod uwagę.
A kto twierdzi, że Dell ma parcie na wejście w ten segment ? Bo chyba nie
sam Dell ?
> To dalej tylko zaklęcie. Konkrety proszę.
Konkrety ? Projektowanie. I używanie dokładnie sprawdzonych i
przetestowanych komponentów. W każdej dowolnej konfiguracji. Dostarczanie
optymalnie skonfigurowanych sterowników.
> Jeśli masz komputer rezerwowy taniej niż dopłacasz za serwis u Della to nie
> jest tak źle. Zależy ile to wszystko kosztuje, jak duża jest firma, jakie
> ryzyko awarii itd.
D630 z T8100, 2 GB RAM, 120 GB dyskiem SATA 7200, WiFi, BT, modemem HSDPA,
3-letnią międzynarodową gwarancją NBD, 3-letnią ochroną od przypadkowych
zniszczeń i kradzieży za 3700 netto ... Znajdziesz alternatywę ?
Komputer rezerwowy ? Wyślij go w 24h gdzieś na drugi koniec świata ...
Koszt transportu przewyższy koszt "serwisu" Della.
-- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Nie ucz ojca robić dzieci"Received on Sat Apr 5 18:30:17 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Apr 2008 - 18:51:03 MET DST