Re: krótkie laptopy Dell

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 18:29:32 MET DST
Message-ID: <15wb5d5i34zvw.13bz57sab4rvz$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Sat, 5 Apr 2008 18:04:33 +0200, MC na pl.comp.pecet napisał(a):

> Ale ja napisałem. Chcąc wejść na rynek konsumencki trzeba to brać pod uwagę.

A kto twierdzi, że Dell ma parcie na wejście w ten segment ? Bo chyba nie
sam Dell ?

> To dalej tylko zaklęcie. Konkrety proszę.

Konkrety ? Projektowanie. I używanie dokładnie sprawdzonych i
przetestowanych komponentów. W każdej dowolnej konfiguracji. Dostarczanie
optymalnie skonfigurowanych sterowników.

> Jeśli masz komputer rezerwowy taniej niż dopłacasz za serwis u Della to nie
> jest tak źle. Zależy ile to wszystko kosztuje, jak duża jest firma, jakie
> ryzyko awarii itd.

D630 z T8100, 2 GB RAM, 120 GB dyskiem SATA 7200, WiFi, BT, modemem HSDPA,
3-letnią międzynarodową gwarancją NBD, 3-letnią ochroną od przypadkowych
zniszczeń i kradzieży za 3700 netto ... Znajdziesz alternatywę ?

Komputer rezerwowy ? Wyślij go w 24h gdzieś na drugi koniec świata ...
Koszt transportu przewyższy koszt "serwisu" Della.

-- 
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Nie ucz ojca robić dzieci"
Received on Sat Apr 5 18:30:17 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Apr 2008 - 18:51:03 MET DST