Dnia Sat, 5 Apr 2008 20:05:45 +0200, MC na pl.comp.pecet napisał(a):
> Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości
> news:15wb5d5i34zvw.13bz57sab4rvz$.dlg@40tude.net...
>> Dnia Sat, 5 Apr 2008 18:04:33 +0200, MC na pl.comp.pecet napisał(a):
>>> Ale ja napisałem. Chcąc wejść na rynek konsumencki trzeba to brać pod
>>> uwagę.
>> A kto twierdzi, że Dell ma parcie na wejście w ten segment ? Bo chyba nie
>> sam Dell ?
> Weź pod uwagę, że Dell to także ogromna ilość i komuś te sztuki musi
> sprzedawać. No, powiedzmy, że daje się zauważyć chęć wejścia na rynek
> konsumencki.
Taaaaa, daje się zauważyć - ja szczerze mówiąc tego nie widzę. Jedna akcja
z neostradą wiosny nie czyni ;-)
Zauważ także, że Dell nie produkuje na magazyn - tak więc nic mu w nich nie
zalega i nie "musi" tego sprzedać ;-)
>>> To dalej tylko zaklęcie. Konkrety proszę.
>> Konkrety ? Projektowanie. I używanie dokładnie sprawdzonych i
>> przetestowanych komponentów. W każdej dowolnej konfiguracji.
> Zawodność komponentów nie jest dziś problemem, za to sprawdzanie trwa i
> powoduje opóźnienia Della w implementacjach najnowszych technologii.
Ale poprzez to są w stanie dostarczyć rozwiązań stabilnych i takich na
których można polegać.
Chociaż ostatnio strzelili sobie w stopę z serią Vostro - wg. mnie produkty
bardzo nieudane, stworzone na szybko ... po to aby właśnie "dogonić
nowinki"
>> Dostarczanie optymalnie skonfigurowanych sterowników.
> Nie zartuj, twierdzisz, że Dell sam pisze sterowniki? Co najwyżej zmienia w
> nich logo.
Twierdzę, że sterowniki do urządzeń, które oferuje Dell są projektowane
przy współpracy z inżynierami Della. I tyle.
>>> Jeśli masz komputer rezerwowy taniej niż dopłacasz za serwis u Della to
>>> nie jest tak źle. Zależy ile to wszystko kosztuje, jak duża jest firma,
>>> jakie ryzyko awarii itd.
>> D630 z T8100, 2 GB RAM, 120 GB dyskiem SATA 7200, WiFi, BT, modemem HSDPA,
>> 3-letnią międzynarodową gwarancją NBD, 3-letnią ochroną od przypadkowych
>> zniszczeń i kradzieży za 3700 netto ... Znajdziesz alternatywę ?
> Rozejrzę się, to Ci odpowiem.
Rozejrzyj się. Sam jestem ciekaw czy jest jakaś.
>> Komputer rezerwowy ? Wyślij go w 24h gdzieś na drugi koniec świata ...
>> Koszt transportu przewyższy koszt "serwisu" Della.
> Dlaczego na drugi koniec? To było rozwiązanie dla firm skupionych w jednym
> miejscu.
Laptopy są z reguły sprzętem dla osób podróżujących. Kupowanie sprzętu
przenośnego, który leży na biurku jest IMHO fanaberią. Osoby to robiące
oczywiście mają do tego prawo, ale nijak ma się to do idei.
A co do "drugiego końca świata" - Dell ma określony target - duże
korporacje i administracja państwowa. I to nie tylko w Polsce.
Nie w każdym przypadku zakup Della będzie optymalny ... i dobrze, bo
inaczej byłby monopolistą, a tego przecież nie chcemy, nieprawdaż ?
-- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Mistyka sprzyja mistyfikacjom."Received on Sat Apr 5 21:35:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Apr 2008 - 21:51:03 MET DST