Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 15:13:51 MET DST
Message-ID: <eudpmn$a72$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

PaPi wrote:
>> Ok, sprzedaje Ci monitor, który nie ma bad pikseli, ale tydzień
>> później wystąpią. I co wtedy? W momencie sprzedaży nie było, ale nic
>> nie było o tym, że nie mogą wystapić w czasie użytkowania.
>
> O ile poinformowales mnie o zgodnosci producenta z norma okreslajaca
> mozliwosc wystapienia takich wad fabrycznych to nic wtedy.
> Jesli nie poinformowales po tygodniu rowniez dziala prawo do reklamacji
> z tytulu niezgodnosci z umowa.

Wystarczy, że cię o tym dokumentacja produktu powiadomi.

>> Odkąd w sprzedaży są monitory LCD wiele razy mówiono, pisano o tych
>> normach, o gwarancjach, które wyraźnie mówią o tym, że tyle i tyle
>> pikseli na takim obszarze to nie jest wada, która może być podstawą
>> żądania naprawy.
>
> Jako klient nie musze wiedziec co mowiono czy wyswietlano czy emitowano
> w eter.
> Za to ustawa na sprzedawce naklada obowiazek informowania o takich
> normach producenta.

To nie jest norma producenta. To jest norma ISO.

-- 
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF
Seagate Barracuda ST380021A 80GB, Western Digital Caviar WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, ModeCom 350GTF, Creative Audigy SE + Creative HQ-1700
Received on Wed Mar 28 15:15:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Mar 2007 - 15:51:24 MET DST