Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 14:48:28 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <484a1$460a6403$57cf8def$6611@news.chello.pl>

> Ok, sprzedaje Ci monitor, który nie ma bad pikseli, ale tydzień później
> wystąpią. I co wtedy? W momencie sprzedaży nie było, ale nic nie było o
> tym, że nie mogą wystapić w czasie użytkowania.

O ile poinformowales mnie o zgodnosci producenta z norma okreslajaca
mozliwosc wystapienia takich wad fabrycznych to nic wtedy.
Jesli nie poinformowales po tygodniu rowniez dziala prawo do reklamacji z
tytulu niezgodnosci z umowa.

> Odkąd w sprzedaży są monitory LCD wiele razy mówiono, pisano o tych
> normach, o gwarancjach, które wyraźnie mówią o tym, że tyle i tyle pikseli
> na takim obszarze to nie jest wada, która może być podstawą żądania
> naprawy.

Jako klient nie musze wiedziec co mowiono czy wyswietlano czy emitowano w
eter.
Za to ustawa na sprzedawce naklada obowiazek informowania o takich normach
producenta.

Pozdrawiam
PaPi
Received on Wed Mar 28 14:50:11 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Mar 2007 - 14:51:25 MET DST