Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:etodnq$tog$1@news.onet.pl...
>
> nie mowie o naprawie w Polsce ale o przyjeciu do naprawy - klienta nie
> obchodzi jaki model biznesowy posiada Sony w Polsce - facet lata
> samolotem, pracuje 3 miesiace w Mozambiku, 2 w Katarze a 6 w Polsce i
> nagle ma pecha - szlag trafia mu notebooka w Polsce - co go obchodzi model
> biznesu Polski?
Zapisy umowy gwarancyjnej sa jawne a ich czescia jest z reguly lista punktow
zajmujacych sie naprawa danego urzadzenia
wiec mozna sie z tym zapoznac i jezeli nie odpowiada ich lokalizacja to nie
kupowac danego sprzetu.
Jesli twoj klient przykladowo pojedzie na syberie czy antarktyde to pewnie
rowiez nie znajdzie tam punktu serwisowego :).
pzdr
Received on Tue Mar 20 18:35:11 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Mar 2007 - 18:51:16 MET