Re: Laptop z USA a gwarancja

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 11:42:05 MET
Message-ID: <etodnq$tog$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"Przemek" <osoba@microsoft.com> wrote in message
news:etn3qf$m5j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> oczywiscie ze nie moze -jak bys sie pofatygowal i zajrzal na strone
> sony polska to zobaczylbys ze
> sony w ogole nie oferuje vaio na polskim rynku - w zwiazku z tym nie
> ma tez autoryzowanych
> punktow serwisowych ktore potrafilyby naprawic ww komputer.Najblizszy
> autoryzowany serwis
> jest za nasza zachodnia granica .Ale nie bardzo widze problem , bo
> przeciez kompa do serwisu
> nie trzeba dostarczac osobiscie ,mozna wyslac go kurierem tak jak
> jest to np w przypadku acera ktory przeciez
> ma serwis gwarancyjny za nasza poludniowa granica i w sumie jakosc
> obslugi serwisowej poprawila sie w stosunku do tego
> co bylo kiedy serwis byl w Polsce.

nie mowie o naprawie w Polsce ale o przyjeciu do naprawy - klienta nie
obchodzi jaki model biznesowy posiada Sony w Polsce - facet lata
samolotem, pracuje 3 miesiace w Mozambiku, 2 w Katarze a 6 w Polsce i
nagle ma pecha - szlag trafia mu notebooka w Polsce - co go obchodzi
model biznesu Polski?
Received on Tue Mar 20 11:45:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Mar 2007 - 11:51:14 MET