Re: Laptop z USA a gwarancja

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 23:41:32 MET
Message-ID: <etn3qf$m5j$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:etmi1i$4dk$1@news.onet.pl...
>
> "Onufry Zagłoba" <zagloba@maupa@os.pl> wrote in message
> news:etmfit$863$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> "Dariusz Krok" <d_krok@tlen.pl> wrote in message
>> news:etmafv$2pf$1@nemesis.news.tpi.pl...
>>> gwarancja WORLDWIDE oferowana przez producenta jest taka jaka ma byc
>>> czyli
>>> WORLDWIDE rowniez w Polsce pod warunkiem, że jest punkt serwisowy.
>>> nie mylić z gwarancjami WORLDWIDE oferowanymi osobno do produktów, z
>>> nimi
>>> wlaśnie może być jak opisano powyżej,
>>
>> Z moich informacji wynika że owsze worlwide działa w Polsce z jednym
>> wyjątkiem. Nie obejmuje modeli nie dostępnych w Polsce. Ale tego łatwo
>> można
>> się dowiedzieć dzwoniąc na serwis i pytając.
>
> znaczy sie jak facetowi ktory jest na kontrakcie w Polsce popsuje sie
> notebook to nie moze oddac go do np Sony Polska tylko musi odsylac UPS do
> Sony USA?

oczywiscie ze nie moze -jak bys sie pofatygowal i zajrzal na strone sony
polska to zobaczylbys ze
sony w ogole nie oferuje vaio na polskim rynku - w zwiazku z tym nie ma tez
autoryzowanych
punktow serwisowych ktore potrafilyby naprawic ww komputer.Najblizszy
autoryzowany serwis
jest za nasza zachodnia granica .Ale nie bardzo widze problem , bo przeciez
kompa do serwisu
nie trzeba dostarczac osobiscie ,mozna wyslac go kurierem tak jak jest to
np w przypadku acera ktory przeciez
 ma serwis gwarancyjny za nasza poludniowa granica i w sumie jakosc obslugi
serwisowej poprawila sie w stosunku do tego
co bylo kiedy serwis byl w Polsce.

pzdr
Received on Mon Mar 19 23:45:11 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Mar 2007 - 23:51:15 MET