pwil napisał(a):
> Gwarancja jest dodatkową formą zabezpieczenia interesów konsumenta, podczas
...a gwarantem jest producent...
> gdy rękojmia/niezgodność towaru z umową jest narzucone przez ustawodawcę.
...a tu gwarantem jest sprzedawca...
> Jeśli gwarancja trwałaby krócej, klienci i tak korzystaliby z rękojmi/'ntzu'.
I "bolałoby" to tylko sprzedawcę, a nie producenta.
> Jednak w takim przypadku, gdyby sprzedawca miał dokładać do tego interesu i
> ryzykować, że wtopi jeszcze więcej, jak trafi się gorsza seria, zacznie
> proponować klientom produkty konkurencji... A tego HP by nie chciała.
No i dokładnie to napisałem w moim poście powyżej przecież :)
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Mon Mar 19 09:05:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Mar 2007 - 09:51:16 MET