Re: Gwarancja z hurtowni - mała zagwózdka

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 08:33:43 MET
Message-ID: <Xns98DD570CD5FEFadresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid> Odpowiedz na
news:erdd4r$oo7$1@mx1.internetia.pl:

> Adramelech wrote:
>
>> Dokłdanie, modlisz się. Z tym że ciebie obowiązuje modlenie się z tytułu
>> niezgodności towaru z usługą, ale wychodzi na to samo.
>
> Z umową jeśli już,

Z umową.

> no i zawsze pozostaje regres w stosunku do
> poprzedniego sprzedawcy. A co do gwarancji - to jest czysto umowne i
> zależy pewnie od warunków handlowych z daną hurtownią. Nie chce mi się
> wierzyć w to "modlenie się" i udzielanie gwarancji na własne ryzyko przy
> przetrzymaniu towaru

Niestety tak jest. Hurtownia nie jest instytucją charytatywną i dostaje taką
samą gwarancje od swego dystrybutora/producenta. I też 'modli' się jeżeli
towar zbyt długo leży jej na magazynie.

> - nie znam tego z praktyki, ale są pewnie jakieś
> terminy w których bieg gwarancji jest zawieszony - inaczej żaden

Ta, gdy towar jest w serwisie;)

> praktycznie sklep nie udzielałby gwarancji na pełne 36 miesięcy na HDD,
> bo za dużo by ryzykował, tymczasem jest to powszechne nawet przy dyskach
> które sobie w sklepie trochę poleżą.

Ryzyko jest wliczone w koszty;(

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Tue Feb 20 08:35:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Feb 2007 - 08:51:15 MET