Adramelech wrote:
> Dokłdanie, modlisz się. Z tym że ciebie obowiązuje modlenie się z tytułu
> niezgodności towaru z usługą, ale wychodzi na to samo.
Z umową jeśli już, no i zawsze pozostaje regres w stosunku do
poprzedniego sprzedawcy. A co do gwarancji - to jest czysto umowne i
zależy pewnie od warunków handlowych z daną hurtownią. Nie chce mi się
wierzyć w to "modlenie się" i udzielanie gwarancji na własne ryzyko przy
przetrzymaniu towaru - nie znam tego z praktyki, ale są pewnie jakieś
terminy w których bieg gwarancji jest zawieszony - inaczej żaden
praktycznie sklep nie udzielałby gwarancji na pełne 36 miesięcy na HDD,
bo za dużo by ryzykował, tymczasem jest to powszechne nawet przy dyskach
które sobie w sklepie trochę poleżą.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.orgReceived on Mon Feb 19 23:45:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Feb 2007 - 23:51:18 MET