Re: Kupienie niesprawnej płyty głównej

Autor: krzysiek82 <krzysiek_82_at_o2.plwytnijto>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 18:21:06 MET
Message-ID: <eqkuv9$fnq$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witajcie
Nie ma czegoś takiego jak prawo zwrotu. W przypadku uszkodzenia sprzęt
należy dostarczyć go do serwisu. Ja wymieniam klientowi sprzęt od ręki
gdy coś jest uszkodzone a klient przyjdzie do mnie np następnego dnia,
ale to tylko dobra wola bo nie ma przepisów które nakazują mi
natychmiastową wymiane lub zwrot pieniędzy. Chyba że mowa tutaj o
przesyłce (zakup w Internecie), wtedy w określonym czasie klient ma
prawo dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny.

-- 
Krzysiek82	
GG:1299459
Received on Sat Feb 10 18:25:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 10 Feb 2007 - 18:51:10 MET