Użytkownik "Jarek" <jaroslaw@.> napisał w wiadomości
news:eqkjb5$h2e$1@registered.motzarella.org...
> Kupiłem w Komputroniku płytę główną, okazała się niesprawna. Jestem tego
> pewien, bo sprawdziłem ją na kilku różnych procesorach, ramach i zasilaczach
> (grafikę ma zintegrowaną, a włożenie nowej nic nie daje). Teraz jak pójdę
> zwrócić to mam prawo dostać od razu pieniądze lub nową płytę? Chyba jest jakaś
> ustawa, że w ciągu 10 dni mogę, bo nie mam zamiaru czekać tych 14 dni jak na
> gwarancji.
Witam
Sam przeszedłem podobną historię z Komputronikiem w Poznaniu -jeszcze za czasów
gdy serwis mieli na bodajże ul. Reglowej. Mieszkam jakieś 20km od Poznania i
pojechałem kupić na ul. Ratajczaka - płyte + procesor na bazie których miałem
zbudować nowego kompa. Wieczorem po powrocie gdy sprzęt odstał swoje w
temperaturze pokojowej zabrałem sie za składanie i mocno sie zdziwiłem gdy sie
okazało że nie działa (pozostałe podzespoły przetestowane były wcześniej w innej
konfiguracji). Było już późno więc następnego dnia od rana pojechałem do sklepu
i kazali mi jechać na Reglową - kto zna Poznań ten wie że od Ratajczaka do
Reglowej jest szmat drogi a bez samochodu tylko komunikacją miejską to sie
można... straciłem pół dnia na to. Okazało sie że faktycznie nie działa płyta i
że cała seria była walnięta - dostałem bodajże potwierdzenie i spowrotem
musiałem jechać po odbiór kasy.. od tej pory omijam ten sklep. Co do
Komputronika to ich strona WWW jest ok - można poczytac i iść kupić w innym
sklepie.
pozdrawiam
koment
Received on Sat Feb 10 20:45:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 10 Feb 2007 - 20:51:09 MET