PSYLO napisał(a):
>
> Wzorem niech tu będzie wspomniany HP - na ich infolinię dzwoniłem już
> kilkukrotnie i zawsze z pozytywnym skutkiem.
>
Asus (orika.pl) ma automat zgłoszeniowy z piosenką o gościu, co idzie
przez wieś i spotyka kilka osób, co to mają wiatr we włosach i takie
tam, w każdym razie jest tak też głos, który prosi o czekanie na
konsultanta przez około 2 minuty, po czym informuje, że wszystkie linie
są zajęte i rozłącza. Telefon do "dyrektora serwisu" (swoją drogą
świetna sprawa - jak klient się w końcu dodzwoni, to podajemy jakiś
numer) jest albo wolny, albo zajęty, ale to w zasadzie nie robi różnicy,
bo nikt nie odbiera.
Siostry komputer trzymali > 3 tygodnie, mój już leży 2 tygodnie i "cały
czas jest testowany". Nigdy więcej asusa, mio, czy aristo.
Przy okazji ile czasu potrzebuje laptop, do zajechania baterii, jak jest
wyłączony? 4800mAh, była naładowana na około 50%
-- Pozdrawiam Mateusz MirskiReceived on Sat Feb 3 01:20:15 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 03 Feb 2007 - 01:51:02 MET