PSYLO napisał(a):
> - Toshiba Satellite P100-260 - prawie 1000 zł poniżej założonych 6k,
> gorszy czas pracy na bateriach (choć to dla Ciebie akurat nie
> najważniejsze) i mimo wszystko nieco gorsza jakość wykonania -
> dzisiejsza Toshiba to już nie to co kiedyś
Widzę, że ważny dla Ciebie jest poziom serwisu. Wspomnę może jeszcze o
moich przejściach z Toshibą, co prawda przed zakupem.
Stałem niedawno przed koniecznością wyboru nowego laptopa i rozważałem
m.in. jeden model z oferty Toshiba. Zauważyłem, że w różnych sklepach
podawane są sprzeczne informacje co do baterii, więc pomyślałem sobie,
że skontaktuję się z Toshibą i wyjaśnię moje wątpliwości.
Po chwili googlania doszedłem do wniosku, że nie ma w Polsce praktycznie
żadnego przedstawicielstwa, infolinii czy czegokolwiek gdzie mógłbym się
tego dowiedzieć. Dokopałem się do numerów tel. autoryzowanych serwisów.
Zadzwoniłem do pierwszego: odebrała średnio-miła pani, wysłuchała o co
mi chodzi i zbyła mnie krótkim "to jest serwis a nie informacja
handlowa". Zadzwoniłem do drugiego serwisu (bodajże w Warszawie) -
odebrał znacznie bardziej komunikatywny pan, wysłuchał mnie i poprosił
żebym chwilę poczekał to pójdzie sprawdzić. Poczekałem kilka minut, nikt
się nie odzywał, więc się rozłączyłem... Tego, czego potrzebowałem
dowiedziałem się dopiero od handlowców Action (ten model laptopa był
dostępny z dwiema różnymi bateriami, losowo).
Co prawda później udało mi się skontaktować z tym serwisem w Warszawie,
ale już tak jasnej odpowiedzi jak w Action od nich nie uzyskałem.
Być może *po* kupnie laptopa ludzie tam są traktowani inaczej. Może
miałem pecha i w pozostałych dwóch serwisach (do których już nie
dzwoniłem) od razu bym się dowiedział od kogoś miłego potrzebnych
rzeczy, pomimo iż nie leży to w ich obowiązkach. Zraziło mnie jednak
takie podejście do potencjalnego klienta. Racja, że to są serwisy a nie
infolinie, jednak wypadałoby ze strony Toshiby uruchomić w 40 milionowym
kraju ten jeden numer telefonu pod którym klient mógłby dowiedzieć się
czegokolwiek o ich produktach.
Wzorem niech tu będzie wspomniany HP - na ich infolinię dzwoniłem już
kilkukrotnie i zawsze z pozytywnym skutkiem.
-- _PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl "Ludzie dzielą się na 10 kategorie: tych, którzy znają system dwójkowy i tych, którzy go nie znają."Received on Sat Feb 3 00:40:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 03 Feb 2007 - 00:51:03 MET