Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: <artur.barutowicz_at_wytnitoatsisa.com>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 08:42:46 MET
Message-ID: <dpiiln$5v0$1@news.onet.pl>

> Samsung szanuje klienta, a wszystko oprócz Twoich oczekiwań jest zgodne z
> normami i zasadami postępowania. Chcesz monitor z całkowicie sprawną
> matrycą - szukaj producenta, który to gwarantuje (ISO13406-1 albo
> gwarancja braku błędów przez jakiś krótki czas od zakupu). Na ogół
> monitory takie są o kilka procent droższe.

Moze ktos sie orientuje w tych ISO monitorow na tyle, zeby mogl napisac
liste firm ktore daja jakie gwarancje? (ktore ISO13406-1 a ktore ISO13406-2)
[duzo szukania jak dla kogos kto w tym nie siedzi bo pare tych firm jest a i
na stronkach sklepow roznie pisza]

Pozdro
AB
Received on Thu Jan 5 08:45:22 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 08:51:04 MET