Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 14:48:42 MET
Message-ID: <dpgjnr$oq9$1@news.wp.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "modo" <modo@samsunk.pl> napisał w wiadomości
news:dpgh5h$aig$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Krotko
> Sprzedaje sprzet komputerowy, kupilem kilka monitorow Samsunga w hurtowni na
> jednej fakturze( wysylka). Jeden po podlaczeniu ma tzw. bad pixel - swieci na
> czerwono. Reklamacja i odeslali.
> No i co na to Samsung - sprzet jest sprawny spełnia normy ISO 13406-2. Kto ma
> racje, przeciez ten sprzet nie trafil jeszcze do koncowego klienta, no bo jak
> go sprzedac - chyba jak kota w worku, albo raczej w pudle.
> Moze mi ktos podpowiedziec co z tym zrobic. Przeciez taka polityka pazernej
> firmy Samsung raczej nie nakreca klientow.

Samsung ma rację.
Received on Wed Jan 4 14:50:23 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 14:51:03 MET