modo wrote:
> Witam
> Krotko
> Sprzedaje sprzet komputerowy, kupilem kilka monitorow Samsunga w hurtowni na
> jednej fakturze( wysylka). Jeden po podlaczeniu ma tzw. bad pixel - swieci
> na czerwono. Reklamacja i odeslali.
> No i co na to Samsung - sprzet jest sprawny spełnia normy ISO 13406-2. Kto
> ma racje, przeciez ten sprzet nie trafil jeszcze do koncowego klienta, no bo
> jak go sprzedac - chyba jak kota w worku, albo raczej w pudle.
> Moze mi ktos podpowiedziec co z tym zrobic. Przeciez taka polityka pazernej
> firmy Samsung raczej nie nakreca klientow.
Samsung szanuje klienta, a wszystko oprócz Twoich oczekiwań jest zgodne
z normami i zasadami postępowania. Chcesz monitor z całkowicie sprawną
matrycą - szukaj producenta, który to gwarantuje (ISO13406-1 albo
gwarancja braku błędów przez jakiś krótki czas od zakupu). Na ogół
monitory takie są o kilka procent droższe.
Received on Wed Jan 4 14:45:19 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 14:51:03 MET