Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: modo <modo_at_samsunk.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 14:04:29 MET
Message-ID: <dpgh5h$aig$1@atlantis.news.tpi.pl>

Witam
Krotko
Sprzedaje sprzet komputerowy, kupilem kilka monitorow Samsunga w hurtowni na
jednej fakturze( wysylka). Jeden po podlaczeniu ma tzw. bad pixel - swieci
na czerwono. Reklamacja i odeslali.
No i co na to Samsung - sprzet jest sprawny spełnia normy ISO 13406-2. Kto
ma racje, przeciez ten sprzet nie trafil jeszcze do koncowego klienta, no bo
jak go sprzedac - chyba jak kota w worku, albo raczej w pudle.
Moze mi ktos podpowiedziec co z tym zrobic. Przeciez taka polityka pazernej
firmy Samsung raczej nie nakreca klientow.

Pozdrowka

modo
Received on Wed Jan 4 14:05:19 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 14:51:03 MET