Re: laptop z usa... co i jak?

Autor: amol <kliw_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 12:50:26 MET DST
Message-ID: <1129546244.646157@d1.icnet>

ok, dzieki za cenne informacje...
i nadal ciekawi mnie czy bedzie zdarte ze mnie clo za przesłanie laptopa
paczka z usa do Polski
pozdrawiam

Użytkownik "UberKunda" <wgodz@interia.pl> napisał w wiadomości
news:divqfo$u2$1@news.task.gda.pl...
> Aikus napisał(a):
>
> >> witam, chce kupic laptopa....
> >> jest opcja kupienia takiego sprzetu w usa....
>
> > Jeden wielki minus - niezaleznie od tego jak to zalatwisz: brak
> > gwarancji w polsce.
>
> Witam !
>
> Tak naprawdę to wszystko zależy od firmy.
>
> Toshiba, Acer, Dell nie będzie problemów z gwarancją,
> - Acera naprawią Ci w ciągu roku od daty zakupu wszędzie tam gdzie mają
> serwis
> - Toshiba ma wypasioną międzynarodową gwarancję która zadziała jeśli
> zarejestrujesz laptopa po zakupie (patrz szczególy gwarancji)
> - Dell, jeśli kupisz w USA to musisz wypełnić ankietę która przeniesie
> Twoje prawa gwarancyjne do innego kraju :
>
http://www1.us.dell.com/content/topics/reftopic.aspx/pub/ccare/transfer_intl
?c=us&cs=19&l=en&s=dhs
>
> natomiast HP i IBM Twojej maszyny raczej w Europie nie naprawią, choć
> zarzają się odstępstwa :
>
> - IBM są modele które mają gwarancję ogólnoświatową , do sprawdzenia tu
> : http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/warranty/warranty.vm
>
> - HP _podobno_ laptopy z serii korporacyjnej oznaczonej 'NC' mają pełną
> 3 letnią gwarancję ogólnoświatową, ale już seria konsumecka która pewnie
> Ciebie najbardziej będzie interesować nie zostanie w naszym kraju
> naprawiona.
>
> Co do mniejszych, czasem egzotycznych marek, to nie mam pojęcia :)
>
> Pozdrawiam W.
Received on Mon Oct 17 12:55:14 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 17 Oct 2005 - 13:51:10 MET DST