Re: laptop z usa... co i jak?

Autor: UberKunda <wgodz_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 11:19:30 MET DST
Message-ID: <divqfo$u2$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Aikus napisał(a):

>> witam, chce kupic laptopa....
>> jest opcja kupienia takiego sprzetu w usa....

> Jeden wielki minus - niezaleznie od tego jak to zalatwisz: brak
> gwarancji w polsce.

Witam !

Tak naprawdę to wszystko zależy od firmy.

Toshiba, Acer, Dell nie będzie problemów z gwarancją,
- Acera naprawią Ci w ciągu roku od daty zakupu wszędzie tam gdzie mają
serwis
- Toshiba ma wypasioną międzynarodową gwarancję która zadziała jeśli
zarejestrujesz laptopa po zakupie (patrz szczególy gwarancji)
- Dell, jeśli kupisz w USA to musisz wypełnić ankietę która przeniesie
Twoje prawa gwarancyjne do innego kraju :
http://www1.us.dell.com/content/topics/reftopic.aspx/pub/ccare/transfer_intl?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

natomiast HP i IBM Twojej maszyny raczej w Europie nie naprawią, choć
zarzają się odstępstwa :

- IBM są modele które mają gwarancję ogólnoświatową , do sprawdzenia tu
: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/warranty/warranty.vm

- HP _podobno_ laptopy z serii korporacyjnej oznaczonej 'NC' mają pełną
3 letnią gwarancję ogólnoświatową, ale już seria konsumecka która pewnie
Ciebie najbardziej będzie interesować nie zostanie w naszym kraju
naprawiona.

Co do mniejszych, czasem egzotycznych marek, to nie mam pojęcia :)

Pozdrawiam W.
Received on Mon Oct 17 11:20:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 17 Oct 2005 - 11:51:12 MET DST