Re: nowy czy uzywany laptop?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 01:25:50 MET DST
Message-ID: <19x8sb7ujzo1i$.117v6nqjyqpa8.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Przemysław Bernat napisał(a):

> Acer ma dwie. Jedna w Bielsku, druga w Warszawie. Pewnie ostro konkurują i
> sprzedają części po dumpingowych cenach :-)

Mylisz pojęcia. Co innego serwis Acera a co innego dostępność akcesoriów u
resellerów. Wskaż mi analogiczną sytuację do Della

> Lub dwóch. Niewielka różnica. Szczególnie, że magazyn w Niemczech jest
> jeden.

Dwóch? Stwierdziłeś, że jest tylko jedna firma

> Dell na gwarancji ma on-site, next bussines day. Naprawa, nie reakcja.

W Polsce czy w Stanach? :)

> Rozumiesz? Siedzi sobie facet na plaży w Chałupach, pada mu taki Latitude,
> dzwoni do Dell'a i następnego dnia przyjeżdża serwis i naprawia na miejscu.

Chyba nie piszesz o Polsce :)

> I to nie tylko w materiałach reklamowych. Tak jest naprawdę. Spytaj
> jakiegoś użytkownika Dell'a.

...czyli banki na przykład? :D

> Różnica jest w odpowiedzialności.

Nie ma żadnej. Wydaje Ci się

>jak sprzedawca/serwis przyjmie laptopa i
> źle zapakuje do transportu, albo przesyłka zniknie to jest tylko i
> wyłacznie jego problem.

Wszelkie przesyłki do serwisu są ubezpieczone. Jakieś pytania? Poza tym jak
można źle zapakować laptopa w fabrycznym_opakowaniu?

>To on będzie wszystkiego dochodził od firmy
> kurierskiej. Jak sam nadam paczkę, to później sam będę musiał pisac pisma z
> reklamacjami i wojować z firmą kurierską.

Podaj przynajmniej jeden przykład takiego zdarzenia :)

> Akcesoria są w Dell Polska.

Gdzie?

>Ty miałeś klienta, który nie mógł kupić części.
> Jak się domyślam potrzebował ich do naprawy.

Źle się domyślasz. Napisałem wyraźnie, że szukał *akcesoriów*

> Równie dobrze może naprawę
> zlecić komuś, kto wykona to profesjonalnie.

Równie dobrze można olać przereklamowanego Della i kupić coś do czego są
akcesoria w powszechnym obrocie

> Bo chyba nie sądzisz, że laik,
> ktory nie jest nawet w stanie ustalić kto serwisuje Dell'e w Polsce, dotrze
> do dokumentacji chytrze ukrytej w internecie pod adresem www.dell.com.pl,
> będzie w stanie otworzyć laptopa, zdiagnozować, kupić części i wymienić, a
> sprzęt bedzie po tym działał i miał obudowę w jednym kawałku.

Laik nie kupuje żadnego Della, tylko sprzęt dostępny powszechnie na rynku
Polskim, który ma polską gwarancję i opiekę sprzedawcy

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Sun Oct 2 01:30:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 02 Oct 2005 - 01:51:01 MET DST