Przemysław Bernat napisał(a):
> Acer ma dwie. Jedna w Bielsku, druga w Warszawie. Pewnie ostro konkurują i
> sprzedają części po dumpingowych cenach :-)
Mylisz pojęcia. Co innego serwis Acera a co innego dostępność akcesoriów u
resellerów. Wskaż mi analogiczną sytuację do Della
> Lub dwóch. Niewielka różnica. Szczególnie, że magazyn w Niemczech jest
> jeden.
Dwóch? Stwierdziłeś, że jest tylko jedna firma
> Dell na gwarancji ma on-site, next bussines day. Naprawa, nie reakcja.
W Polsce czy w Stanach? :)
> Rozumiesz? Siedzi sobie facet na plaży w Chałupach, pada mu taki Latitude,
> dzwoni do Dell'a i następnego dnia przyjeżdża serwis i naprawia na miejscu.
Chyba nie piszesz o Polsce :)
> I to nie tylko w materiałach reklamowych. Tak jest naprawdę. Spytaj
> jakiegoś użytkownika Dell'a.
...czyli banki na przykład? :D
> Różnica jest w odpowiedzialności.
Nie ma żadnej. Wydaje Ci się
>jak sprzedawca/serwis przyjmie laptopa i
> źle zapakuje do transportu, albo przesyłka zniknie to jest tylko i
> wyłacznie jego problem.
Wszelkie przesyłki do serwisu są ubezpieczone. Jakieś pytania? Poza tym jak
można źle zapakować laptopa w fabrycznym_opakowaniu?
>To on będzie wszystkiego dochodził od firmy
> kurierskiej. Jak sam nadam paczkę, to później sam będę musiał pisac pisma z
> reklamacjami i wojować z firmą kurierską.
Podaj przynajmniej jeden przykład takiego zdarzenia :)
> Akcesoria są w Dell Polska.
Gdzie?
>Ty miałeś klienta, który nie mógł kupić części.
> Jak się domyślam potrzebował ich do naprawy.
Źle się domyślasz. Napisałem wyraźnie, że szukał *akcesoriów*
> Równie dobrze może naprawę
> zlecić komuś, kto wykona to profesjonalnie.
Równie dobrze można olać przereklamowanego Della i kupić coś do czego są
akcesoria w powszechnym obrocie
> Bo chyba nie sądzisz, że laik,
> ktory nie jest nawet w stanie ustalić kto serwisuje Dell'e w Polsce, dotrze
> do dokumentacji chytrze ukrytej w internecie pod adresem www.dell.com.pl,
> będzie w stanie otworzyć laptopa, zdiagnozować, kupić części i wymienić, a
> sprzęt bedzie po tym działał i miał obudowę w jednym kawałku.
Laik nie kupuje żadnego Della, tylko sprzęt dostępny powszechnie na rynku
Polskim, który ma polską gwarancję i opiekę sprzedawcy
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Sun Oct 2 01:30:15 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 02 Oct 2005 - 01:51:01 MET DST