Dnia Sat, 1 Oct 2005 23:57:28 +0200, Markus Sprungk napisał(a):
> Po pierwsze: skoro jest tylko jedna firma to jest monopolistą i może
> dyktować warunki. Jak rozumiem cieszy Cię przepłacanie za każdą duperelę?
Acer ma dwie. Jedna w Bielsku, druga w Warszawie. Pewnie ostro konkurują i
sprzedają części po dumpingowych cenach :-)
> Po drugie: jeśli jest tylko jedna firma, która ma cokolwiek do Della to
> sądzisz, że to jest atrakcyjna propozycja? Być zdanym na łaskę lub niełaskę
> *jednej* firmy?
Lub dwóch. Niewielka różnica. Szczególnie, że magazyn w Niemczech jest
jeden.
>> Pochwal się teraz gdzie mogę naprawić Acera, jeżeli przypadkowo nie
>> mieszkam w Bielsku albo Warszawie?
>
> A tak się składa, że Acer ma serwis door-to-door. Dell też ma taki? :)))
Dell na gwarancji ma on-site, next bussines day. Naprawa, nie reakcja.
Rozumiesz? Siedzi sobie facet na plaży w Chałupach, pada mu taki Latitude,
dzwoni do Dell'a i następnego dnia przyjeżdża serwis i naprawia na miejscu.
I to nie tylko w materiałach reklamowych. Tak jest naprawdę. Spytaj
jakiegoś użytkownika Dell'a.
>>Bo HP, czy IBM'a to chociaż można
>> odwieżć do jakiegoś serwisu na zadupiu i oni sami wyślą do centrum
>> serwisowego - na ich koszt i odpowiedzalność.
>
> A jaka róźnica czy kurier weźmie laptopa bezpośrednio ode mnie czy wyśle go
> sprzedawca?
Różnica jest w odpowiedzialności. jak sprzedawca/serwis przyjmie laptopa i
źle zapakuje do transportu, albo przesyłka zniknie to jest tylko i
wyłacznie jego problem. To on będzie wszystkiego dochodził od firmy
kurierskiej. Jak sam nadam paczkę, to później sam będę musiał pisac pisma z
reklamacjami i wojować z firmą kurierską.
> A co do www.css.pl to nie wiem czy rozumiesz o czym piszesz:
>
> "W ramach umów autoryzacyjnych firma Computer Service Support S.A. świadczy
> profesjonalne usługi serwisowe sprzętu IT renomowanych producentów:
> 3Com
> Dell
> Fujitsu-Siemens Computers
> IBM
> Lexmark
> Toshiba
> Xerox"
>
> Pokaż mi, proszę, w którym miejscu ta firma informuje o sprzedawaniu
> jakichkolwiek akcesoriów do Della bo nie widzę mimo najszczerszych chęci
Akcesoria są w Dell Polska. Ty miałeś klienta, który nie mógł kupić części.
Jak się domyślam potrzebował ich do naprawy. Równie dobrze może naprawę
zlecić komuś, kto wykona to profesjonalnie. Bo chyba nie sądzisz, że laik,
ktory nie jest nawet w stanie ustalić kto serwisuje Dell'e w Polsce, dotrze
do dokumentacji chytrze ukrytej w internecie pod adresem www.dell.com.pl,
będzie w stanie otworzyć laptopa, zdiagnozować, kupić części i wymienić, a
sprzęt bedzie po tym działał i miał obudowę w jednym kawałku.
Dell jest taki sam jak każdy inny: części można kupić, serwis jest,
akcesoria też są do kupienia. Jest drogi. Tak jest pozycjonowany. Tanie
modele nie są sprzedawane w Polsce.
-- Pozdr. PrzemekReceived on Sun Oct 2 00:35:14 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 02 Oct 2005 - 00:51:00 MET DST