Przemysław Bernat napisał(a):
> Pocztę Polską zlikwidowali?
Czy Ty udajesz czy naprawdę taki jesteś?
> Dlaczego dyskusyjne? Jest firma, która ma wszystko: od śrubki po płytę
> główną. Co Ci więcej potrzeba?
Po pierwsze: skoro jest tylko jedna firma to jest monopolistą i może
dyktować warunki. Jak rozumiem cieszy Cię przepłacanie za każdą duperelę?
Po drugie: jeśli jest tylko jedna firma, która ma cokolwiek do Della to
sądzisz, że to jest atrakcyjna propozycja? Być zdanym na łaskę lub niełaskę
*jednej* firmy?
> Gdybyś odrobinę się orientował, albo zajrzał na stronę, którą podałem to
> wiedziałbyś, że CSS ma 19 oddziałów w całej Polsce. I nie są punkty
> przyjęć, gdzie panienka potrafi tylko wypisać pokwitowanie na sprzęt i
> zadzwonić po kuriera, który dostarczy go do serwisu, ale są to prawdziwe
> serwisy, które na miejscu potrafią zdiagnozować i naprawić sprzęt Dell'a.
Za jaką kasę? Bo chyba nie sądzisz, że ktoś będzie naprawiał kilkuletniego
Della za grosze....
> Pochwal się teraz gdzie mogę naprawić Acera, jeżeli przypadkowo nie
> mieszkam w Bielsku albo Warszawie?
A tak się składa, że Acer ma serwis door-to-door. Dell też ma taki? :)))
>Bo HP, czy IBM'a to chociaż można
> odwieżć do jakiegoś serwisu na zadupiu i oni sami wyślą do centrum
> serwisowego - na ich koszt i odpowiedzalność.
A jaka róźnica czy kurier weźmie laptopa bezpośrednio ode mnie czy wyśle go
sprzedawca?
A co do www.css.pl to nie wiem czy rozumiesz o czym piszesz:
"W ramach umów autoryzacyjnych firma Computer Service Support S.A. świadczy
profesjonalne usługi serwisowe sprzętu IT renomowanych producentów:
3Com
Dell
Fujitsu-Siemens Computers
IBM
Lexmark
Toshiba
Xerox"
Pokaż mi, proszę, w którym miejscu ta firma informuje o sprzedawaniu
jakichkolwiek akcesoriów do Della bo nie widzę mimo najszczerszych chęci
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Sun Oct 2 00:00:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 02 Oct 2005 - 00:51:00 MET DST