Dnia Sat, 1 Oct 2005 22:06:42 +0200, Markus Sprungk napisał(a):
> Skoro ktoś im proponuje Della to chyba nie po to by przemierzali teraz całą
> Polskę w poszukiwaniu części do niego. Nie uważasz?
Pocztę Polską zlikwidowali?
> Tylko jedna? Czyli proponuje się komuś kupno laptopa Della wiedząc dobrze,
> że zaopatrzenie w cokolwiek do tego laptopa jest co najmniej dyskusyjne? No
> to gratuluje takiej porady
Dlaczego dyskusyjne? Jest firma, która ma wszystko: od śrubki po płytę
główną. Co Ci więcej potrzeba?
> A sądzisz, że ktoś będzie jechał na drugi koniec Polski by kupić cokolwiek
> do tego swojego wspaniałego Della?
Gdybyś odrobinę się orientował, albo zajrzał na stronę, którą podałem to
wiedziałbyś, że CSS ma 19 oddziałów w całej Polsce. I nie są punkty
przyjęć, gdzie panienka potrafi tylko wypisać pokwitowanie na sprzęt i
zadzwonić po kuriera, który dostarczy go do serwisu, ale są to prawdziwe
serwisy, które na miejscu potrafią zdiagnozować i naprawić sprzęt Dell'a.
Pochwal się teraz gdzie mogę naprawić Acera, jeżeli przypadkowo nie
mieszkam w Bielsku albo Warszawie? Bo HP, czy IBM'a to chociaż można
odwieżć do jakiegoś serwisu na zadupiu i oni sami wyślą do centrum
serwisowego - na ich koszt i odpowiedzalność.
-- Pozdr. PrzemekReceived on Sat Oct 1 22:40:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 01 Oct 2005 - 22:51:01 MET DST