Dnia 23 Jul 2005 19:11:36 -0700, mariusz.wega@interia.pl napisał(a):
>Tego sie nie mowi ale kupujac "niemarkowy" komputer kupuje sie
>praktycznie CZESCI do komputera. W przypadku awarii to uzytkownik ma
>obowiazek dostarczyc uszkodzana czesc lub chociaz stwierdzic co jest
>popsute. Dla laika to spory problem.
Jeśli kupujesz tzw. "składaka" w dobrym sklepie komputerowym, to
opisany przez Ciebie problem w ogóle nie występuje. Dostarczasz
komputer do serwisu ze szczegółowym opisem problemu i to serwis ma się
już martwić o to, co z tym komputerem jest nie tak. Oczywiście nie mam
na myśli sytuacji, gdy kupiłeś części a komputer sam sobie poskładałeś
w domu.
-- Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl] Maszyna do pisania V generacji: Soltek SL-75KAV + AMD XP 2000+@1250 768MB PixelView GFFX 5200 Ultimate 250/500 @ 275/550 + Zalman HP-80C + ZM-F1@5V EIDE: WD80GB, ST40GB, LG DVD-Rom 16x, LG CD-RW 52/24/52 | SB Live! 5.1Received on Sun Jul 24 09:20:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Jul 2005 - 09:51:15 MET DST