Re: Komp z marketu

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 21:38:59 MET DST
Message-ID: <dc3f4j$r8j$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

cyberkid@chello.pI wrote:
> Jeśli kupujesz tzw. "składaka" w dobrym sklepie komputerowym, to
> opisany przez Ciebie problem w ogóle nie występuje. Dostarczasz
> komputer do serwisu ze szczegółowym opisem problemu i to serwis ma się
> już martwić o to, co z tym komputerem jest nie tak. Oczywiście nie mam
> na myśli sytuacji, gdy kupiłeś części a komputer sam sobie poskładałeś
> w domu.

A nawet lepiej. U mnie w miescie jest sklep, nie za duzy, prowadzi go
bardzo mily gosc, latwo sie z nim zakumplowac, widac interes mu sie
kreci (ma 4 ludzi do pomocy, z czego 3 to serwis) - a to wazna sprawa,
przynajmniej wiadomo, ze nie zwinie lada moment biznesu. Na dodatek
latwo u niego wynegocjowac ceny - zwykle mowi: "Przynies konkurencyjny
cennik, zobaczymy co sie da zrobic".
Kupilem u niego poprzedniego kompa, padl zasilacz, serwisowanie trwalo 1
dzien (a wlasciwie to pol, tylko nie mialem juz czasu odebrac sprzetu
wieczorem). Nawet nie chcial pieniedzy. Obecny komp tez pochodzi z jego
sklepu, tyle ze kupilem sobie czesci osobno (bo nie wszystko
wymienialem), zlozylem sobie w domu, a wychodzac ze sklepu pytalem, czy
jakby cos nie gralo moge przywiezc sprzet, odpowiedzial "Przynos,
bedziemy robili!". Pozatym czesto widuje tam ludzi z jakimis nawet
firmowymi kompami, ktore przywoza na modernizacje badz naprawe.

Takze wszystko zalezy od znalezienia sobie odpowiedniego miejsca.

-- 
_red ____ _ ____ ____ __ _
Received on Mon Jul 25 21:40:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Jul 2005 - 21:51:20 MET DST