On Fri, 22 Jul 2005 20:21:47 +0200, "Dareck" <skwierczacy@wupe.pl>
wrote:
> po co ten usmieszek na koncu ? juz sie wzrocilem do sprzedawcy i proponuje
> mi wymiane sprzetu, ale traktuje to jako ostatecznosc. tymczasem jesli ktos
> moglby pomoc w moim problemie to prosze o wskazowki, jakos nie chce mi sie
> wierzyc ze to router padl
Problem z tym D-Linkiem na dzień dzisiejszy jest prawdopodobnie taki,
że pochodzi on z USA w związku z czym w Polsce nie dostaniesz żadnego
wsparcia technicznego producenta.
Jeśli jest bug w sprzęcie lub sofcie to wymiana na inny egzemplarz nic
nie da.
-- Pozdrawiam Bartek Moje poglądy prezentowane w Usenecie są całkowicie prywatne.Received on Sun Jul 24 09:20:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Jul 2005 - 09:51:15 MET DST