Siuto napisał(a):
> Co za kila w tej firmie sie dzieje - LUDZIE.
Ja, póki co, dopiero zamówiłem tam płytę główną (GA-K8N Ultra 9), ale
jestem w pełni zadowolony. Pan z serwisu zadzwonił do mnie, aby
powiedzieć, że płyta może być dopiero w przyszłym tygodniu, bo nie mają
w tej chwili tych w głównym magazynie. Fachowe podejście do sprawy, w
innych sklepach tylko wysyłają e-maile, albo nic nie robią. Każą
cierpliwie czekać, bez żadnych informacji.
Jeszcze płyty nie dostałem, nie wiem jak z reklamacją, ale jak na razie
serwis okazuje się być całkiem profesjonalnym :-)
-- Pozdrawiam, Marcin Wasilewski merlin@wytnij.to.risp.plReceived on Fri Jul 22 12:10:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Jul 2005 - 12:51:16 MET DST