Re: Reklamacja w Proline

Autor: Marcin Wasilewski <merlin_at_wytnij.to.risp.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 12:12:40 MET DST
Message-ID: <dbqgjn$945$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Siuto napisał(a):
> Co za kila w tej firmie sie dzieje - LUDZIE.

Ja, póki co, dopiero zamówiłem tam płytę główną (GA-K8N Ultra 9), ale
jestem w pełni zadowolony. Pan z serwisu zadzwonił do mnie, aby
powiedzieć, że płyta może być dopiero w przyszłym tygodniu, bo nie mają
w tej chwili tych w głównym magazynie. Fachowe podejście do sprawy, w
innych sklepach tylko wysyłają e-maile, albo nic nie robią. Każą
cierpliwie czekać, bez żadnych informacji.
Jeszcze płyty nie dostałem, nie wiem jak z reklamacją, ale jak na razie
serwis okazuje się być całkiem profesjonalnym :-)

-- 
Pozdrawiam,
   Marcin Wasilewski
   merlin@wytnij.to.risp.pl
Received on Fri Jul 22 12:10:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Jul 2005 - 12:51:16 MET DST