Re: Reklamacja w Proline

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 12:37:52 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <42e0ccd5@news.home.net.pl>

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <merlin@wytnij.to.risp.pl> napisał w
wiadomości news:dbqgjn$945$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja, póki co, dopiero zamówiłem tam płytę główną (GA-K8N Ultra 9), ale
> jestem w pełni zadowolony. Pan z serwisu zadzwonił do mnie, aby
> powiedzieć, że płyta może być dopiero w przyszłym tygodniu, bo nie
> mają w tej chwili tych w głównym magazynie. Fachowe podejście do
> sprawy, w innych sklepach tylko wysyłają e-maile, albo nic nie robią.
> Każą cierpliwie czekać, bez żadnych informacji.
> Jeszcze płyty nie dostałem, nie wiem jak z reklamacją, ale jak na
> razie serwis okazuje się być całkiem profesjonalnym :-)

To nie był pan z serwisu, to był pan _handlowiec_ marketingowiec.

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!
http://tinyurl.com/94qgy
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php 
Received on Fri Jul 22 12:45:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Jul 2005 - 12:51:16 MET DST