Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 08:41:56 MET DST
Message-ID: <1idfvd973yu5h$.56mum1gyl2dl$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Proximus napisał(a):

> To nie jest kwestia braku zaufania. Nawet najlepszy sprzedawca może
> sprzedać bubel i to nieświadomie.

Po to jest gwarancja i ustawa o niezgodności towaru z umową

>Takie testy mają słuzyć eliminacji
> wadliwych egzamplarzy. Lepiej sprawdzić wszsytko przed niż póxniej
> wracac.

Takie testy niczego nie wykażą, gdyż błąd może się pojawić np. za kilka dni
tak jak to miało miejsce w przypadku zakupionego przez mojego znajomego
notebooka Actina, u którego padła pamięć po tygodniu użytkowania

> No przesadzasz, ale wyrywkowo mozna sprawdzić 1-2 laptopy. Zresztą w
> przypadku firm jest troszeczkę inaczej. Tam liczy się np. specyfikacja
> techniczna, są procedury itd.

To jest tylko kwestia skali sprzedaży. Umyślnie użyłem takiego porównania
by wykazać bezsens "teorii testowania"

> Niektórzy sprzedawcy są wyrozumiali.

Oczywiście, ale nie można nadużywać tej wyrozumiałości

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Sat Jul 16 08:45:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 16 Jul 2005 - 08:51:12 MET DST