Dnia Fri, 15 Jul 2005 23:06:08 +0200, Markus Sprungk napisał(a):
> Ja z tego opisu sądzę, że jesteś niepoważnym klientem i należy Cię omijać z
> daleka. Jak sam stwierdziłeś szukasz firmy, w której mógłbyś się pobawić
> sprzętem zanim go kupisz a w efekcie wcale go możesz nie kupić. Dokładnie
> tak samo jak wielu klientów, którzy przychodzą do Media Markt tylko po to
> by pobawić się sprzętem a potem i tak kupić w innym miejscu
xhejn, cvreqbyvfm od rzeczy. Normalny geek chodzi do MediaMarkt właśnie po
to, żeby dokładnie obejrzeć sprzęt, który może kupić o wiele taniej gdzie
indziej.
> Ty wymagasz by takie zachowanie sprzedawcy było normą a dla mnie to
> kompletna bzdura. Na szczęście takich klientów, jak Ty, jest garstka
Jesteś SuperSprzedawcą na Allegro? Bo to by wiele wyjaśniało...
> Dokładnie tak samo jak sprzedawca nie ma obowiązku użyczania niesprzedanego
> sprzętu do zabawy
Hmm.. Podawałeś przykład samochodów. Tutaj sprzedawcy mają taki
obowiązek...
>> Niezrozumiałe jest dla mnie inne podejście.
>
> vice versa. Sam jestem kupującym i nigdy by mi na myśl nie przyszło by o
> coś takiego prosić sprzedawcę
Mnie też nie, ale jesli ktoś to wcześniej zrobi za mnie, to następnym razem
sprzedawca sam zaproponuje...
Pozdrawiam,
-- AMD Sempron 2400+@2800+ | Pentagram QVC-100 Cu | ASUS A7V600-X | Elixir 512MB PC3200 | Sapphire R9550 128/128 + Zalman ZM80-D | Seagate ST3200822AS | Sony DRU-710A | SB Live! 1024 | SyncMaster 755DFX | Tagan TG380-U01 | HP DeskJet 5150 |Received on Sat Jul 16 01:10:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 16 Jul 2005 - 01:51:14 MET DST