Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 01:03:17 MET DST
Message-ID: <db9fav$m0a$4@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Chichotek napisał(a):

> Bo moze tam gdzie wrócił chciał wiedziec jaki dostanie upust - moze bedzie
> wiekszy niz u konkurencji? A może był bardziej zadowolony z obsługi
> przedsprzadażowej tzn. podejscia do klienta itp.

Firma z niższymi cenami była mniej znana. A w szczecińskim Logosie sami
powiedzieli, że mozna się targować. Poza tym nie byłem jedynym klientem,
który się z nimi targuje.
Klient kupuje, klient płaci, klient wymaga i negocjuje. Proste prawda?

-- 
Proximus
Received on Sat Jul 16 01:05:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 16 Jul 2005 - 01:51:14 MET DST