Re: jak sie ma Radeon 9700 Pro do GF 5900XT?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 22:23:42 MET DST
Message-ID: <daeput$pp2$1@atena.e-wro.net>

Użytkownik <cyberkid@chello.pI> napisał w wiadomości
news:lpejc15ks9a1h8oollufv0dun6ib2t0687@4ax.com...
> Dnia Mon, 4 Jul 2005 23:44:39 +0200, maX napisał(a):
>
> >W Doom3 i FarCry napewno*. A przecież te gry nie korzystają z shaderów
3.0,
> >co oznacza że w nadchodzących tytułach (używających funkcji dx9c) różnica
> >(na korzyść 6200) jeszcze się powiększy.
> >
> >*Po włączeniu wyzszych trybów antyaliasingu różnica ta się wyrównuje
dzięki
> >256-bitowej pamięci w 5900XT, ale na tych (już prawie low-endowych)
kartach
> >w nowszych tytułach i tak wyżej niż AA-quincunx nie bardzo jest sens
grać.
>
> Zostaje mi tylko bardzo mocno uderzyć się w pierś i przyznać rację.
> (No i w przyszłości siedzieć cicho :P)
>

Wyniki testów (wyekstrahowane z www.tomshardware.pl). Wszystkie robione na
prockach ok. 3GHz więc karty rozwijają pełną moc (nie jest ona blokowana
przez np. słaby procesor):
 Doom3 1024x768,HQ,noAA,8xAF
   GF 6200 - 40,5 fps
   GF 5900 XT - 36,3 fps
 FarCry 1024x768,VHQ,noAA,noAF
   GF 6200 - 22,1 fps
   GF 5900 XT - 17,9 fps
Received on Tue Jul 5 22:25:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Jul 2005 - 22:51:04 MET DST